مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 09:302023-10-01بين الملل

ساکنان اراضی اشغالی از داشتن سلاح هسته ای توسط عربستان نگرانند


یک نظرسنجی در اراضی اشغالی نشان داد که 39 درصد از صهیونیست ها با فراهم شدن امکان غنی سازی اورانیوم در خاک عربستان مخالفند.

- یک نظرسنجی در اراضی اشغالی نشان داد که 39 درصد از صهیونیست ها با فراهم شدن امکان غنی سازی اورانیوم در خاک عربستان مخالفند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس این نظرسنجی که شبکه کان11 رژیم صهیونیستی آن را منتشر کرد، 54 درصد از صهیونیست ها از داشتن سلاح هسته ای توسط عربستان می ترسند و 21 درصد هم اعلام کردند از چنین احتمالی نگرانند.

این نظرسنجی درحالی است که یاییر لاپید، رییس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی نسبت به امضای توافقنامه ای که امکان غنی سازی اورانیوم را برای عربستان در خاک خود فراهم می کند، هشدار داده است.

اما در عین حال این نظرسنجی نشان داد که 56 درصد از صهیونیست ها ضمن نگرانی از داشتن سلاح هسته ای توسط عربستان، با عادی سازی روابط با این کشور موافق هستند.

یک هفته پیش هم رادیو کان رژیم صهیونیستی گزارشی منتشر کرد که بخش امنیتی این رژیم از توافق احتمالی عادی سازی روابط با عربستان و نسبت به اینکه چنین توافقی امکان داشتن قابلیت های هسته ای را برای این کشور فراهم کند، نگران است.

محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در مصاحبه با شبکه خبری آمریکایی فاکس نیوز گفته بود، عربستان به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نزدیک می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکنان اراضی اشغالی از داشتن سلاح هسته ای توسط عربستان نگرانند

ساکنان اراضی اشغالی از داشتن سلاح هسته ای توسط عربستان نگرانند