مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-10پزشكي

حذف دوربرگردان سه راه حافظیه کرمانشاه به قیمت جانِ بیماران تمام می شود


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به حذف دوربرگردان سه راه حافظیه گفت: حذف این دوربرگردان، مسیر آمبولانس ها را برای رسیدن به دو بیمارستان اصلی شهر کرمانشاه دورتر کرده که همین امر می تواند جان بیماران را به خطر بیندازد.

- حذف دوربرگردان "سه راه حافظیه" کرمانشاه به قیمت جانِ بیماران تمام می شود ایسنا/کرمانشاه رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به حذف دوربرگردان سه راه حافظیه گفت: حذف این دوربرگردان، مسیر آمبولانس ها را برای رسیدن به دو بیمارستان اصلی شهر کرمانشاه دورتر کرده که همین امر می تواند جان بیماران را به خطر بیندازد.

مسعود قلعه سفیدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به استقرار دو بیمارستان آیت الله طالقانی و امام علی(ع) در بلوار شهید بهشتی گفت: بیمارستان طالقانی مرکز تروما و بیمارستان امام علی(ع) تنها بیمارستان فوق تخصص قلب غرب کشور است.

وی افزود: پیش از این آمبولانس هایی که از مسیر میدان سپاه، بلوار زن و سی متری دوم قصد رسیدن به این دو بیمارستان را داشتند، از سه راه حافظیه دور زده و خود را به بیمارستان می رساندند، اما متاسفانه این دوربرگردان حذف شده و به قسمت های بالاتر بلوار شهید بهشتی انتقال داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف دوربرگردان سه راه حافظیه کرمانشاه به قیمت جانِ بیماران تمام می شود

حذف دوربرگردان سه راه حافظیه کرمانشاه به قیمت جانِ بیماران تمام می شود