مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 23:002023-10-17سياسي

مشاور فرمانده سپاه: نویسندگان راه شهدای مقاومت را ادامه می دهند


رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: جامعه علمی، ادبی و نخبگان، نویسندگان و هنرمندان کشورهای اسلامی متعهدانه راه شهدای مقاومت را ادامه خواهند داد و این تاریخ الهام بخش را به رشته تحریر در خواهند آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، اختتامیه سومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر مدافعان حرم و جبهه مقاومت جایزه سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین همدانی با حضور علی محمد نایینی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، گلعلی بابایی دبیر علمی جشنواره و جمعی از نویسندگان، ناشرین داخلی و خارجی و خانواده شهدای مدافع حرم، امروز 25 مهرماه در سالن خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

نایینی در ابتدای این مراسم با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: حماسه بزرگ جبهه مقاومت در فلسطین و شکست مفتضحانه و غیرقابل ترمیم رژیم غاصب را به همه شما تبریک عرض می کنیم.

این پیروزی کام همه آزادیخواهان جهان را شیرین کرده است.

رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در ادامه بیان کرد: گرامی باد یاد و خاطره امام خمینی(ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی، شهیدان والامقام دفاع مقدس، جبهه مقاومت و امنیت به ویژه شهیدان فلسطینی در عملیات اخیر و سردار حاج قاسم سلیمانی، حاج حسین همدانی و همه قهرمانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور فرمانده سپاه: نویسندگان راه شهدای مقاومت را ادامه می دهند

مشاور فرمانده سپاه: نویسندگان راه شهدای مقاومت را ادامه می دهند