مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 09:402023-09-30بين الملل

خنثی شدن حمله پهپادی در سوریه/ مقرهای عناصر تروریست منهدم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از صدی البلد، وزارت دفاع سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که گروهک های تروریست به حملات خود علیه غیرنظامیان و مناطق مسکونی و همچنین مراکز متعلق به نیرو های ارتش سوریه در حومه حلب، - وزارت دفاع سوریه از خنثی شدن حمله پهپادی گروهک های تروریست در حومه لاذقیه و حلب و حمله متقابل نیروهای مسلح این کشور به مقرهای عناصر تروریست خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از صدی البلد، وزارت دفاع سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که گروهک های تروریست به حملات خود علیه غیرنظامیان و مناطق مسکونی و همچنین مراکز متعلق به نیرو های ارتش سوریه در حومه حلب، لاذقیه و ادلب ادامه می دهند.

در ادامه این بیانیه آمده است: این گروهک های تروریست در جدیدترین اقدام خود تلاش کردند با استفاده از پهپاد ها حملاتی را در حومه شمالی لاذقیه و حومه غربی حلب انجام دهند.

وزارت دفاع سوریه تاکید کرد: نیرو های سوری موفق شدند 2 پهپاد متعلق به این گروهک های تروریستی را ساقط کنند.

نیرو های مسلح در واکنش به این حمله پهپادی با آتش توپخانه خود مقر های گروهک های تروریست در مناطق مذکور را هدف قرار دادند که به دنبال آن تعدادی از این عناصر جنایتکار به هلاکت رسیده و تعدادی دیگر نیز زخمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خنثی شدن حمله پهپادی در سوریه/ مقرهای عناصر تروریست منهدم شد

خنثی شدن حمله پهپادی در سوریه/ مقرهای عناصر تروریست منهدم شد