مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 20:102023-09-23پزشكي

کشف و معدوم سازی 920 کیلوگرم گوشت و آلایش دام وطیور غیربهداشتی در اردبیل


رییس اداره دامپزشکی شهرستان اردبیل از کشف و معدوم سازی 920 کیلوگرم گوشت و آلایش دام و طیور حاصل از کشتار غیرمجاز، بی هویت، غیر بهداشتی و فاسد در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی دامپزشکی اردبیل، فرزاد جامعی با اشاره به کشف و معدوم سازی 920 کیلوگرم گوشت و آلایش دام و طیور حاصل از کشتار غیرمجاز، بی هویت، غیربهداشتی و فاسد و جلوگیری از ورود آن در چرخه مصرف انسانی در این شهرستان اظهار کرد: این محموله با باهماهنگی و اخذ مجوز از مقامات قضایی استان امحاء شد.

وی افزودک دامپزشکی متولی اصلی بهداشت عمومی جامعه است، لذا تولید مواد غذایی سالم و اطمینان از سلامت آن ها و تامین امنیت غذایی یکی از اهداف استراتژیک دامپزشکی است و در این راستا دامپزشکی از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

جامعی ضمن تشکر از همکاری و هم افزایی دستگاه قضایی و دادستان مرکز استان اردبیل تصریح کرد: دامپزشکی، روند تولید فراورده های دامی از ابتدای پرورش دام و طیور و آبزیان تا استحصال فراورده های آن را تحت کنترل دارد، تا از این طریق امنیت بهداشتی موادغذایی را برای مصرف کنندگان فراهم سازد و لذا شرط تداوم این امنیت، نگهداری اصولی، حمل و نقل بهداشتی و توزیع و مصرف صحیح فراورده خام دامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و معدوم سازی 920 کیلوگرم گوشت و آلایش دام وطیور غیربهداشتی در اردبیل

کشف و معدوم سازی 920 کیلوگرم گوشت و آلایش دام وطیور غیربهداشتی در اردبیل