مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 20:452023-10-07سياسي

راه خدمت به زائران اربعین ادامه پیدا کند


نماینده ولی فقیه در استان فارس خدمت به زائران اربعین حسینی توسط کادر درمان را مایه افتخار دانست و بر ضرورت تداوم این راه تأکید کرد.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس خدمت به زائران اربعین حسینی توسط کادر درمان را مایه افتخار دانست و بر ضرورت تداوم این راه تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله لطف الله دژکام امروز، 15 مهرماه در مراسم تقدیر از خادمان حوزه سلامت استان فارس در پیاده روی اربعین حسینی با بیان اینکه در جامعه پزشکی افراد بسیاری مایه افتخار هستند، اظهار کرد: این راه خدمت به زائران اربعین حسینی باید ادامه پیدا کرده و رشد یابد.

وی تصریح کرد: ارائه خدمت به زائران اربعین علاوه بر اینکه نعمت سلامت را به مسافران این سفر معنوی هدیه می دهد، سبب دریافت توجه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اهل بیت(ع) به خدمتگذاران زائران است که اجری بزرگ محسوب می شود و پاداشی فراتر از مادیات دنیوی است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس خطاب به خادمان امام حسین(ع) گفت: ذکر خیر اقدامات و خدمت رسانی شما به زائران اربعین مکرر بوده و هست و کاری که شما انجام داده اید، الگویی برای دیگران شده است.

آیت الله دژکام، برپایی موکب ها و خدمت بدون هیچ چشمداشت به زائران را تمرینی برای ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) عنوان کرد و گفت: این حرکت ارزشمند در جامعه رو به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه خدمت به زائران اربعین ادامه پیدا کند

راه خدمت به زائران اربعین ادامه پیدا کند