مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-11سياسي

امروز اگر در کشور مردم احساس امنیت دارند به برکت مجاهدت نیروی انتظامی است


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز دارای امنیت در مرزها و امنیت اخلاقی هستیم گفت: برای حفظ امنیت فرهنگی و اخلاقی نیازمند تلاش بیشتری هستیم.

- ایسنا/تهران عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز دارای امنیت در مرزها و امنیت اخلاقی هستیم گفت: برای حفظ امنیت فرهنگی و اخلاقی نیازمند تلاش بیشتری هستیم.

حسین نوش آبادی ظهر چهارشنبه 19 مهر ماه در دیدار با جمعی از ارکان نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران طی سخنانی اظهار کرد: نیروی انتظامی به تعبیر مقام معظم رهبری از ستون های کشور است ، این نیرو دژ مستحکم دفاع از مردم و حقوق مردم و مظهر امنیت ، اقتدار، حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای امنیتی و انتظامی محسوب می شود.

نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اگر در کشور مردم احساس امنیت دارند به برکت مجاهدت نیروی انتظامی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: طبق روایت مهمترین نیاز مردم نیاز به امنیت ، عدالت و رفاه ، توسعه و پیشرفت است ؛ امروز به برکت نظام اسلامی هم امنیت عمومی و هم امنیت در مرزها و نیز امنیت اخلاقی داریم، که البته باید برای امنیت فرهنگی و اخلاقی با مشارکت و هم افزایی همه دستگاه ها و ایفای نقش فراجا تلاش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز اگر در کشور مردم احساس امنیت دارند به برکت مجاهدت نیروی انتظامی است

امروز اگر در کشور مردم احساس امنیت دارند به برکت مجاهدت نیروی انتظامی است