مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-16فرهنگي

«مده آ» می آید


نمایش «مده آ» به کارگردانی باران شادپوری، تهیه کنندگی داود نامور و نویسندگی محمدامین سعدی از 30 مهرماه در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه خواهد رفت.

- نمایش مده آ به کارگردانی باران شادپوری، تهیه کنندگی داود نامور و نویسندگی محمدامین سعدی از 30 مهرماه در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی عمارت نوفل لوشاتو، مده آ بر اساس طرحی از باران شادپوری توسط محمدامین سعدی دراماتوژی و نوشته شده و شیوه ای جدید را با رویکرد امروزی در اجرا نمایش به کار گرفته است.

باران شادپوری کارگردان نمایش مده آ در اجرای این اثر با در نظر گرفتن دیدگاه روانشناختی و تاریخی، علل و رفتارهای مده آ را بررسی کرده و فضای ذهنی او را به تصویر کشیده است.

در این نمایش ندا مقصودی، محمد معتضدی، میرنادر مظلومی، ماه منیر صادقیان، سهیل سلمانی، درسا علمی نژاد و آرش دادگر نقش آفرینی می کنند.

از دیگر عوامل نمایش مده آ می توان به مجری طرح: عمارت نوفل لوشاتو، مدیر تولید: امیر دلفانی، طراح لباس: الهام شعبانی، طراح نور: فرشاد نصیری، طراح صحنه: امیر پناهی فر، طراح حرکت: سارینا شاد، آهنگساز و نوازنده: علی سینا رضانیا، برنامه ریز و هماهنگی: آتنا تندرو، دستیار کارگردان، برنامه ریز و منشی صحنه: لیلا افتخاری، دستیار کارگردان: پژمان برزگر، دستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مده آ» می آید

«مده آ» می آید