مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 09:512023-10-15اقتصادي

مافیای بلیط هواپیما در ایلام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، فرودگاه ایلام هرچند یکی از کوچک ترین فرودگاه سطح کشور از نظر مساحت است اما به واسطه مرز مهران به یکی از پرتردد ترین سامانه حمل و نقل هوایی تبدیل شده است.

  اما مدتی است مردمان این دیار با نبود بلیط مواجه هستند.

  این در حالی است که انجام پرواز ها توسط 3 شرکت هواپیمایی ماهان، ایران ایر، آسمان انجام می شود که با این تفاسیر ظاهرا فرودگاه ایلام جوابگوی تعداد مسافران نیست.

  اما روی دیگر داستان: طبق شنیده ها برخی ادارات و ارگانها با تشکیل مافیایی با  پیش خرید کردن بلیط های هواپیما بصورت ماهانه و در برخی موارد 6 ماهه و حتی بیشتر کمبود بلیط هواپیما را چند برابر کرده و چنین قحطی بلیطی را در استان پدید آورده اند.

  در ظاهر اینگونه است که اگر بلیطی میخواهید باید پل ارتباطی قدرتمندی با شرکت فلان و اداره فلان داشته باشید که شاید از بلیط های رزرو آنان چیزی به شما برسد!  برخی از مسافران فرودگاه را بیماران، سالمندان و جانبازارن تشکیل می دهند که به دلایل شرایط جسمانی امکان مسافرت زمینی برای آنها مقدور نیست و باید با هواپیما سفر کنند، اما این جریان عملا به این صورت مشکل ساز شده است.

موفق به رزرو هیچ بلیطی نمیشویم!  بابک نوری یکی از شهروندان ایلامی در فرودگاه ایلام گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس از ایلام گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافیای بلیط هواپیما در ایلام

مافیای بلیط هواپیما در ایلام