مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 10:002023-10-07سياسي

دستگاه قضایی از اقدامات نیروی انتظامی در حفظ امنیت حمایت قاطع دارد


دستگاه قضایی از اقدامات نیروی انتظامی در حفظ امنیت و مقابله با هرگونه قانون شکنی حمایت قاطع دارد.

- ایسنا/البرز رییس کل دادگستری استان البرز گفت: دستگاه قضایی از اقدامات نیروی انتظامی در حفظ امنیت و مقابله با هرگونه قانون شکنی حمایت قاطع دارد.

حسین فاضلی هریکندی به مناسبت هفته نیروی انتظامی روز شنبه 15 مهرماه در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی به مناسبت هفته فراجا، یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعین حرم و امنیت، شهدای فراجا در همه نقاط کشور به خصوص استان البرز را گرامیداشت و هفته فراجا را به همه پرسنل نیروی انتظامی به ویژه در استان البرز تبریک گفت.

عالی ترین مقام قضایی استان البرز نیروی انتظامی را یکی از ستون های استوار امنیت مردم و کشور دانست و گفت که پرسنل فراجا به عهدی که با خدا و مردم بسته اند وفادارند و در این مسیر فقط در همین ابتدای سال جاری تاکنون حدود 50 نفر از کارکنان نیروی انتظامی برای استقرار امنیت و مبارزه با متجاوزان و متجاسران به قانون، عزیزترین ودیعه الهی که جان عزیز آنها بوده را در راه امنیت کشور تقدیم کرده و به فیض شهادت نائل آمدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نیروی انتظامی دارای طیف گسترده و متنوعی از ماموریت هایی است که به موجب قانون به عهده دارد بیان کرد: با توجه به حجم و تنوع ماموریت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی از اقدامات نیروی انتظامی در حفظ امنیت حمایت قاطع دارد

دستگاه قضایی از اقدامات نیروی انتظامی در حفظ امنیت حمایت قاطع دارد