مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 15:052023-10-14حوادث

70 تله زنده گیری پرندگان شکاری در تله محیط بانان سختکوش گیلانی


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان از کشف و جمع آوری بیش از 70 رشته تله های زنده پرندگان شکاری در مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان از کشف و جمع آوری بیش از 70 رشته تله های زنده پرندگان شکاری در مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست استان گیلان، رامین زراعتی اظهار کرد : هر ساله از اواسط شهریور ماه با حضور پرندگان شکاری مهاجر از جمله بحری ، بالابان، ترلان و .

به استان گیلان عده ای از افراد سودجو با استفاده از روش های مختلف از جمله تله های زنده گیری اقدام به صید و زنده گیری این گونه های با ارزش می کنند.

این مقام مسئول افزود : محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست استان گیلان با انجام گشت های مستمر و پایش مناطق تحت مدیریت، موفق به کشف و جمع آوری بیش از 70 رشته تله زنده گیری پرندگان شکاری شدند.

وی تصریح کرد: جهت جلوگیری از صید این گونه های با ارزش برنامه های مدون حفاظتی با ایجاد گشت های مشترک به نیروی انتظامی و افزایش ماموریت های پایشی از مناطق تحت مدیریت در دستور کار همه واحدهای یگان شهرستان ها قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 تله زنده گیری پرندگان شکاری در تله محیط بانان سختکوش گیلانی

70 تله زنده گیری پرندگان شکاری در تله محیط بانان سختکوش گیلانی