مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 07:052023-10-04سياسي

رییس قوه قضاییه در بیست وپنجمین سفر استانی خود وارد آذربایجان شرقی شد


رییس قوه قضاییه در راس یک هیئت عالی قضایی در بیست وپنجمین سفر استانی خود وارد استان آذربایجان شرقی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  تبریز، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در بیست و  پنجمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، صبح امروز  چهارشنبه (12 مهر 1402 )  در سفر رسمی و در راس هیئت عالی قضایی وارد تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی شد.

حضور در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی در تبریز در آستانه هفته نیروی انتظامی، دیدار با دانشجویان در تالار وحدت دانشگاه تبریز،  نشست با  قضات آذربایجان شرقی، دیدار با اقشار مختلف مردم، دیدار با صنعتگران و تولید و سرمایه گذاران و حضور در شورای اداری استان از جمله برنامه های رییس قوه قضاییه به استان آذربایجان شرقی است.

معاونان رییس قوه قضاییه هم به شهرستان های استان سفر می کنند و مسائل و مشکلات را  در جلسه شورای اداری استان  که با حضور رییس قوه قضاییه برگزار می شود.

گزارش فارس حاکی است، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا در دهم تیرماه سال 1400 تاکنون به صورت رسمی و در صدر هیئت عالی قضایی به استان های ایلام، قزوین، خوزستان، گلستان، خراسان رضوی، سیستان وبلوچستان، قم، یزد، خراسان جنوبی، زنجان، مرکزی، اصفهان، البرز و کردستان  سفر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه در بیست وپنجمین سفر استانی خود وارد آذربایجان شرقی شد

رییس قوه قضاییه در بیست وپنجمین سفر استانی خود وارد آذربایجان شرقی شد