مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-07سياسي

رییس جدید دفتر نمایندگی سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در قم معرفی شد


حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی با سفر به شهر مقدس قم در مراسمی حجت الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا را به عنوان رییس جدید دفتر نمایندگی سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مراسم معارفه حجت الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا به عنوان رییس جدید دفتر نمایندگی سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در شهر مقدس قم، با حضور آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، آیت الله مرتضی مقتدایی رییس شورای سیاستگذاری حوزه علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مسئولان مؤسسات آموزشی و پژوهشی قم و حوزه علمیه در محل این دفتر نمایندگی برگزار شد.

وی با اشاره به اهداف تشکیل بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی، اظهار کرد: بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس در سال 1363 در مشهد با هدف تجلی بخشی به وجهه علمی عالم آل محمد حضرت رضا(ع) تأسیس شد که تاکنون در بخش هایی نیز کارهای ماندگاری را انجام داده که نمونه آن کتاب فاخر المعجم است.

وی گفت: در حوزه علمی و فرهنگی بیش از کمیت برای ما کیفیت اهمیت دارد؛ باید در حوزه فرهنگی در آستان قدس کارهای کیفی و ماندگاری که سایر دستگاه ها توانایی انجام آن را ندارند، صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید دفتر نمایندگی سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در قم معرفی شد

رییس جدید دفتر نمایندگی سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در قم معرفی شد