مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 23:152023-10-13اقتصادي

کارخانه فروآلیاژ منگز و سیلیس رودبال استهبان افتتاح شد


در مراسمی با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور کارخانه فروآلیاژ منگنز و سیلیس رودبال استهبان با اعتبار 450 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، داود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور امروز در مراسم افتتاحیه کارخانه فروآلیاژ منگنز و سیلیس رودبال استهبان که همزمان با سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: با افتتاح این کارخانه به تنوع بخشی به فراورده های معدنی کمک می شود.

 وی افزود: افتتاح این واحد صنعتی، شهرستان استهبان علاوه بر توسعه در بخش کشاورزی و با داشتن مرکزیت انجیر ایران،  توسعه صنعتی و نواحی آن در این شهرستان به دنبال دارد.

منظور ادامه داد: تولید فراورده های معدنی موجب می شود تا زنجیره آن در کشور تکمیل شود و مواد خام صنعتی بدون واردات آن تامین شود.

رییس برنامه و بودجه کشور اظهار کرد: هدف دیگر ما از سفر به شهرستان استهبان نشست و هم اندیشی با نخبگان و مقامات این شهرستان است که دغدغه هایی همچون تکمیل زیرساخت ها و ارتقای شاخص های توسعه در این جلسات مطرح شد.

 وی تصریح کرد: این شاخص ها در موضوعات آموزشی، آموزش عالی، سلامت و توسعه فرهنگی مطالبات درست و به جایی از طرف نخبگان و مقامات مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه فروآلیاژ منگز و سیلیس رودبال استهبان افتتاح شد

کارخانه فروآلیاژ منگز و سیلیس رودبال استهبان افتتاح شد