مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 06:052023-10-12فرهنگي

عرضه 1500 عنوان اثر جدید در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس همدان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: یک هزار و 500 عنوان کتاب جدید برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس عرضه شده است.

- مسعود ویژه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در همدان اظهار کرد: از نمایشگاه قبل تاکنون یک هزار و 500 عنوان کتاب جدید منتشر شده که برای اولین بار در این نمایشگاه عرضه می شود.

وی در خصوص میزان استقبال از نمایشگاه کتاب دفاع مقدس افزود: در روزهای نخست شاهد حضور کمرنگ مردم در نمایشگاه بودیم که در روزهای بعد خوشبختانه شرایط مطلوب شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان دوری مسافت نمایشگاه برای برخی شهروندان و خاص بودن مخاطبان نمایشگاه های تخصصی و همزمانی با برنامه اجلاسیه را از دلایل حضور کمرنگ در روزهای ابتدایی دانستند.

ویژه در ادامه در خصوص تبلیغات نمایشگاه نیز خاطرنشان کرد: تبلیغات محیطی نمایشگاه نیز متاسفانه از سوی برخی مجموعه های متولی با تاخیر زیادی انجام شد.

وی با بیان اینکه برای تشویق حضور مردم در نمایشگاه بن های تخفیفی به مبلغ 700 میلیون تومان در نظر گرفته شده است گفت: این بن ها در اختیار دانشجویان، دانش آموزان و طلاب قرار گرفته تا بتوانند با تخفیف از نمایشگاه خرید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه 1500 عنوان اثر جدید در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس همدان

عرضه 1500 عنوان اثر جدید در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس همدان