مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 14:502023-09-23دانش

فرزندپروری کودکان با تشخیص اختلال بیش فعالی


انجمن علمی دانشجویی روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی و علوم تربیتی با همکاری دفتر مهارت افزایی دانشگاه دانشگاه علامه طباطبایی، انجمن علمی مشاوره دانشگاه های شهید بهشتی، - انجمن علمی دانشجویی روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی و علوم تربیتی با همکاری دفتر مهارت افزایی دانشگاه دانشگاه علامه طباطبایی، انجمن علمی مشاوره دانشگاه های شهید بهشتی، الزهرا و علوم تربیتی خوارزمی، کارگاه فرزندپروری کودکان با تشخیص اختلال بیش فعالی را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این کارگاه 21 مهر ماه از ساعت 13 الی 18، با تدریس دکتر زهرا امین آبادی ـ درمانگر و روانشناس کودک و نوجوان برگزار می شود.

آشنایی با رفتارهای ناشی از بیش فعالی ، راهبردهای خانواده محور مهار بیش فعالی ، اهمیت آموزش خانواده در تربیت کودک با بیش فعالی ، مروری بر برنامه های فرزندپروری کودکان با بیش فعالی و کاربست تکنیک های تربیتی برای کودکان با بیش فعالی از جمله موضوعات و سرفصل هایی است که در این برنامه ارائه خواهد شد.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شناسه ExCh_Psychology_atu@ در ارتباط باشند.

اختلال بیش فعالی یا ADHD (Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder) یک اختلال روانشناختی است که بیشتر در کودکان و نوجوانان دیده می شود، اما ممکن است در بزرگسالان نیز ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندپروری کودکان با تشخیص اختلال بیش فعالی

فرزندپروری کودکان با تشخیص اختلال بیش فعالی