مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-21سياسي

ترک فعل مدیران کهگیلویه و بویراحمد قضایی می شود


معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ترک فعل مدیران استان قضایی می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ترک فعل مدیران استان قضایی می شود.

سید عیسی حسنی گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر کارشت درخت و بازسازی بافت جنگلی و به استناد قانون هوای پاک، مسئولیت اجتماعی دستگاه ها در شورای حفظ حقوق بیت المال تعیین شد.

وی اظهارکرد: در سال اول تعهد این استان به کاشت 7 میلیون درخت است که باید برای رسیدن به این مهم، برنامه ریزی و دستگاه های متولی را به خط کرد.

معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم احیای جنگل های استان تصریح کرد: باید در کاشت درختان، گونه های بومی را مد نظر داشت تا درختان کاشته شده سازگار با آب و هوای استان و در محیط شهر حتی الامکان درختان مثمر کاشته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد، حسنی با تأکید بر اینکه ترک فعل مدیران استان قضایی می شود، بیان کرد: در اجرای این طرح، چنانچه نهادی پس از بازرسی میدانی در انجام وظایف قانونی خود کوتاهی کرده باشد، مصداق ترک فعل است و مدیر مربوطه، تعقیب کیفری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک فعل مدیران کهگیلویه و بویراحمد قضایی می شود

ترک فعل مدیران کهگیلویه و بویراحمد قضایی می شود