مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-16اقتصادي

نیاز 6 میلیارد ریالی برای تکمیل آب رسانی به واحد های مسکن ملی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: زنجان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن از استان های پیشرو در کشور است و شرکت آب و فاضلاب نیز تاکنون 2 هزار واحد مسکونی را آبرسانی کرده و بیش از 6 هزار واحد مسکونی، - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: تاکنون برای آبرسانی به واحد های مسکونی اقدام ملی مسکن در استان زنجان هزار و 300 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای تکمیل آن نیز 6 میلیارد ریال دیگر مورد نیاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: زنجان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن از استان های پیشرو در کشور است و شرکت آب و فاضلاب نیز تاکنون 2 هزار واحد مسکونی را آبرسانی کرده و بیش از 6 هزار واحد مسکونی، آماده نصب انشعاب است.

وی خاطرنشان کرد: در ارائه خدمات جمع آوری فاضلاب نیز تاکنون انشعاب فاضلاب یک هزار و 144 واحد مسکونی نصب شده است.

وی عمده شهرک های مسکونی احداث شده در قالب این طرح را شهرک های کوی زنگان و کوی زیتون معرفی کرد و افزود: این شهرک ها بیش از 13 هزار واحد مسکونی را در خود جای داده اند.

علیرضا جزء قاسمی گفت: افزون بر شهرک های کوی زنگان و زیتون، طرح اقدام ملی مسکن در 10 نقطه دیگر شهر زنجان با احداث بالغ بر سه هزار و 600 واحد مسکونی در حال ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز 6 میلیارد ریالی برای تکمیل آب رسانی به واحد های مسکن ملی

نیاز 6 میلیارد ریالی برای تکمیل آب رسانی به واحد های مسکن ملی