مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 07:252023-10-18اقتصادي

ثبت 60 هکتار تقاضا برای ایجاد گلخانه در استان مرکزی در سامانه سیتا


مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: در سامانه سیتا جهادکشاورزی که سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری است، 60 هکتار تقاضا برای ایجاد گلخانه در استان ثبت شده است.

- ایسنا/مرکزی مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: در سامانه سیتا جهادکشاورزی که سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری است، 60 هکتار تقاضا برای ایجاد گلخانه در استان ثبت شده است.

علی اصغر زارعی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: امسال با افزوده شدن 16 هکتار به سطح زیر کشت گلخانه های استان مرکزی، این سطح به 760 هکتار رسید.

وی با بیان اینکه اکنون سطح زیر کشت گلخانه های سبزی و صیفی استان 212 هکتار، گل های زینتی 542 هکتار و میزان سایبان در باغات به 6 هکتار رسیده است، افزود: امسال سرمایه گذاران 90 درصد منابع مالی جهت ایجاد گلخانه ها در استان را تامین کردند و همچنین 80 تا 100 میلیارد ریال منابع مالی از اعتبارات سال گذشته به متقاضیان این امر پرداخت شده است.

زارعی در ادامه با اشاره به در پیش بودن فصل سرما با تاکید بر لزوم بیمه محصولات کشاورزی تاکید کرد: با توجه به اینکه در برخی باغ ها علاوه بر میوه، تنه درختان هم بر اثر سرمازدگی آسیب می بیند، لذا باغداران استان مرکزی علاوه بر بیمه محصول باغات، تنه درختان را نیز می توانند به صورت جداگانه تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 60 هکتار تقاضا برای ایجاد گلخانه در استان مرکزی در سامانه سیتا

ثبت 60 هکتار تقاضا برای ایجاد گلخانه در استان مرکزی در سامانه سیتا