مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-16بين الملل

واکنش مجری سرشناس انگلیس به ادعای نبود بحران انسانی در غزه+فیلم


به رغم هشدارهای نهادهای امدادی بین المللی درباره وضع فلسطینیان در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی و حصر غزه، سفیر رژیم صهیونیستی در انگلیس مدعی است که «هیچ بحران انسانی» وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمانیتورینگ گروه بین الملل خبرگزاری فارس، تزیپی هوتوولی سفیر رژیم صهیونیستی در انگلیس با حضور در برنامه صبح روز دوشنبه (امروز) کِی بورلی مجری شناخته شده شبکه انگلیسی اسکای نیوز ، مدعی شد که هیچ بحران انسان دوستانه در غزه وجود ندارد.

سفیر تل آویو در لندن در ابتدای این مصاحبه ، به سراغ روز اول عملیات طوفان الاقصی نیروهای مقاومت رفت و مدعی شد که تروریست های حماس، غیرنظامیان شامل زن و کودک را سلاخی کردند .

وی گفت: این جنایت هایی از آن نوع جنایت هایی است که هیچ رهبری در غرب بتواند بعد از آنها بگویم که ما می توانیم به زندگی خود ادامه دهیم.

این نوع از اقدامات تروریستی که وحشیانه علیه افراد بی گناه اسراییلی انجام شد باید توسط ائتلاف غربی پاسخ داده شود؛ چیزی که ما هم اکنون می توانیم ببینیم رییس جمهور بایدن، نخست وزیر سوناک و همه رهبران غربی، همه آنها از حق اسراییل برای دفاع از خود حمایت می کنند چرا که شما نمی توانید تصور کنید، برای نخست وزیر بریتانیا که این نوع از جنایت ها در منچستر یا لندن انجام شود و ارتش بریتانیا به آن پاسخ ندهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مجری سرشناس انگلیس به ادعای نبود بحران انسانی در غزه+فیلم

واکنش مجری سرشناس انگلیس به ادعای نبود بحران انسانی در غزه+فیلم