مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 20:002023-10-08بين الملل

حاکم شدن هرج و مرج در جنوب سرزمین های اشغالی


رسانه های اسراییلی گزارش دادند که در منطقه غلاف غزه عملا هرج و مرج واقعی حاکم است به طوری که تعداد زیادی به شکل اشتباهی کشته یا زخمی می شوند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از روسیا الیوم، در پی کشته شدن شماری از شهرک نشینان اسراییلی در غلاف غزه توسط نیروهای ارتش اشغالگر به گمان آن که فلسطینی هستند رسانه های اسراییلی از حاکم شدن هرج و مرج در این منطقه خبر می دهند.

عصر امروز یک اسراییلی در سدیروت به ظن آن که از نیروهای حماس است و به ایست ارتش توجهی نکرد و به راه خود ادامه داد به ضرب گلوله نظامیان اسراییلی کشته شد.

نیروهای ارتش اسراییل به این اسراییلی فرمان ایست دادند اما او که سوار بر خودرو بود به راه خود ادامه داد به همین دلیل نظامیان به او شلیک کردند.

رسانه های اسراییلی گزارش دادند که در منطقه غلاف غزه عملا هرج و مرج واقعی حاکم است به طوری که تعداد زیادی به شکل اشتباهی کشته یا زخمی می شوند زیرا شهرک نشینان به دستورات ارتش برای ایستادن توجهی نمی کنند چون می ترسند که مبارزان فلسطینی با پوشش لباس ارتش اسراییل به آنها ایست می دهند.

نیروهای ارتش اسراییل نیز وقتی شهرک نشینان به دستورات شان برای ایستادن توجه نمی کنند به سمت آنها تیراندازی می کند زیرا گمان می کند شهرک نشینان فلسطینی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاکم شدن هرج و مرج در جنوب سرزمین های اشغالی

حاکم شدن هرج و مرج در جنوب سرزمین های اشغالی