مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-11اقتصادي

هیچ شهرستانی از لرستان آب شرب قابل مدیریت نداریم


معاون عمرانی استاتداری لرستان در هیچ شهرستانی از لرستان آب شرب قابل مدیریت نداریم، گفت: انتظار می رود مقداری از عقب ماندگی در حوزه زیرساختی آب جبران شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از الیگودرز، احمدرضا دالوند ظهر امروز در آیین آبرسانی به 20 روستای الیگودرز و شهر جدید شاپورآباد این شهرستان، اظهار کرد: یکی از مشکلات استان که از دیرباز باقی مانده، در حوزه زیرساختی است.

وی خاطرنشان کرد: لرستان امسال حدود 500 میلی متر بارش داشته و از سه استان پربارش کشور بوده، با این وجود در حوزه آب 12 میلیارد مترمکعب روان آب به راحتی از استان خارج می شود.

معاون عمرانی استانداری لرستان در هیچ شهرستانی از لرستان آب شرب قابل مدیریت نداریم، افزود: انتظار می رود مقداری از عقب ماندگی در حوزه زیرساختی آب جبران شود.

دالوند بیان داشت: پروژه های آبی استان از نظر مالی تامین اعتبار شوند تا بتوان برخی از مشکلات زیرساختی این حوزه را حل کرد.

وی الیگودرز زا از محرومترین و چالشی ترین شهرستان های استان عنوان و تصریح کرد: نگاه دولتمردان بر رفع مشکلات و مسائل است، همچنان که در حال حاضر اکثر پروژه های عمرانی استان فعال است.

دالوند، لرستان را از استان های پیش رو در حوزه جهاد آبرسانی خواند و افزود: توقع می رود با توجه به تنش آبی استان، طرح آبرسانی به روستاهای استان تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ شهرستانی از لرستان آب شرب قابل مدیریت نداریم

هیچ شهرستانی از لرستان آب شرب قابل مدیریت نداریم