مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 10:002023-10-11پزشكي

اختصاص 11 دستگاه دیالیز جدید به بیمارستان های استان بوشهر


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: 11 دستگاه دیالیز به ارزش 33 میلیارد ریال در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر توزیع شد.

- گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، احمد یزدان پناه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر صبح امروز در بازدید از بخش دیالیز بیمارستان بوشهر اظهار داشت: در راستای تقویت زیرساخت های تخصصی و درمانی تأمین دستگاه های با تکنولوژی بالا از اولویت برنامه های معاونت درمان است که به لطف خداوند توفیقات هم داشته ایم.

وی اضافه کرد: با توجه به فرسوده بودن و پایان عمر مفید دستگاه های دیالیز استان مقرر شد 11 عدد دستگاه دیالیز خریداری شود و پس از نیازسنجی و به نسبت وضعیت دستگاه های بخش های دیالیز به بیمارستان های استان تزریق شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری های مستمر با وزارت بهداشت 11 دستگاه دیالیز به ارزش 33 میلیارد ریال به بیمارستان های نیازمند استان توزیع شد.

وی افزود: دریافت خدمات درمانی با کیفیت و ایمنی از حقوق اصلی بیماران است، دیالیز فرایند پیچیده و سختی است که نیازمند استفاده از دستگاه های مناسب و با کیفیت است، خوشبختانه دستگاه های خریداری شده تمام استانداردهای لازم را برخوردارند و امید است در آینده شاهد نوسازی همه دستگاه های دیالیز باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 11 دستگاه دیالیز جدید به بیمارستان های استان بوشهر

اختصاص 11 دستگاه دیالیز جدید به بیمارستان های استان بوشهر