مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-15سياسي

روایت جهادگری که گره بازکن یک شهر شده است


من یک واسطه بودم تا پای خیرین برای کمک به نیازمندان در شهرستان کوهدشت باز شود و از این بابت خوشحالم، نمی دانید وقتی پیرمردی را دیدم که دستش را برای دعا به درگاه خدا بلند کرد، - خبرگزاری فارس لرستان- نسرین صفربیرانوند، بهروز رفیعی 43 سال سن دارد و اهل کوهدشت است، او که 21 سال است با خبرگزاری بسیج و سپاه فعالیت دارد، وقتی فقر و شرایط سخت یک خانواده را از نزدیک می بیند به فکر تشکیل یک گروه جهادی با نام شهید آوینی می افتد.

  افتتاحی که واسطه خیر شد سال 98 همراه سرهنگ کونانی برای افتتاح یک واحد مسکونی به یکی از روستاها رفتیم، مردی را حوالی آنجا دیدم که گوشه ای کز کرده و گریه می کند، پرسیدم، اینجا کاری داری؟ گفت: به این خانواده نگاه می کنم که برایش خانه ساخته اند، گفتم: مشکلت چیست؟ وقتی من را به سمت خانه هدایت کرد، خانه که نمی شد، گفت، خرابه ای که با دیدنش دلت به درد می آمد، حتی یک فرش مناسب هم نداشتند، اما چشمم که به فرزند معلولش افتاد نتوانستم خودم را کنترل کنم و ناخود آگاه اشک در چشمانم جاری شد.

راستش را بخواهید من به لحاظ مالی خیلی متمکن نبودم حتی آن روزها با مشکلات مالی هم دست و پنجه نرم می کردم، اما با توجه به اعتباری که بین مردم داشتم همانجا گفتم خدایا خودت به من توانی بده تا باری از روی دوش خانواده های محروم بردارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت جهادگری که گره بازکن یک شهر شده است

روایت جهادگری که گره بازکن یک شهر شده است