مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-18سياسي

پیروزی های فلسطین به دلیل بهره گیری از منطق مقاومت اسلامی است


رییس پژوهشکده نظام های اسلامی اظهار کرد: در حوزه سنت های الهی می بینیم سنت هایی هستند که به تعبیر الهی تغییرناپذیرند و حتما اتفاق می افتند.

یکی از این مباحث، - ایسنا/قم رییس پژوهشکده نظام های اسلامی اظهار کرد: در حوزه سنت های الهی می بینیم سنت هایی هستند که به تعبیر الهی تغییرناپذیرند و حتما اتفاق می افتند.

یکی از این مباحث، بحث پیروزی و نصرت الهی است که قطعی است و در آیات متعددی آنها را بیان کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد ایزدهی در هم اندیشی علمی بین المللی طوفان الاقصی و آینده مسئله فلسطین که به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به صورت مجازی برگزار شد، گفت: آینده فلسطین از چند جهت رقم می خورد؛ کسانی می توانند آینده این کشور را رقم بزنند که قدرت تولید غافلگیری را داشته باشند، هدفدار و باغایت باشند، کسانی می توانند آینده فلسطین را رقم بزنند که در روی زمین و جنگ مسلحانه زمینی توانایی مانور داشته باشند، کسانی می توانند آینده فلسطین را رقم بزنند که شهادت طلب باشند، صاحب خانه هستند و برای ماندن در خانه خود می جنگند.

وی اضافه کرد: اگر در زمان های گذشته بعد از اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی، منطق مقاومت منطق مارکسیستی و سوسیالیستی بود، هیچ وقت پیروزی خاصی حاصل نمی شد اما وقتی منطق مقاومت، مقاومت اسلامی شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی های فلسطین به دلیل بهره گیری از منطق مقاومت اسلامی است

پیروزی های فلسطین به دلیل بهره گیری از منطق مقاومت اسلامی است