مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 16:352023-10-14اجتماعي

نمونه ای دیگر از بی قانونی در باشت؛ پیاده رو یا ارث پدری!+تصویر


سد معبر را نمی توان تنها در دست فروشی خلاصه کرد، زیرا بسیاری از مغازه دارانی که از حریم مغازه خود به بیرون تجاوز کرده و پیاده رو را هم مغازه خود به حساب می آورند شکل دیگری از سد معبر هستند.

- خبرگزاری فارس باشت-فنح الله پوران پور- کم توجهی برخی دست فروشان و مغازه داران به حقوق سایر شهروندان موجب بروز سد معبر شده که بسیاری از شهروندان از این وضعیت گلایه دارند.

براساس قانون؛ شهرداری ها موظف به برخورد با سد معبر هستند و مدیران شهرداری نیز همواره برخورد با سد معبر را از اولویت های خود عنوان می کنند، اما وضعیت شهر باشت در مناطق مختلف از جمله خیابان ولیعصر( عج) حاکی از آن است که برخورد با سد معبر مناسب تاثیرگذار نیست، به طوری که شهروندان از این وضع ناراضی هستند.

سد معبر به عنوان یکی از معضلات اجتماعی و چالش های پیش روی مدیریت شهری باشت مشکلات متعددی را ایجاد کرده است، بارها پیش آمده هنگامی که می خواهیم از خیابان عبور کنیم به دلیل وجود برخی از موانع تغییر مسیر داده و از سمتی به سمت دیگر می رویم که این عمل احتمال حادثه و ترافیک را زیاد می کند، موانعی که شاید توسط  میوه فروشان و شاید هم توسط کسبه به وجود آمده اند.

علاوه بر میوه فروشان بسیاری از مغازه داران نیز با گذاشتن کالا و اجناس در مقابل مغازه و اشغال پیاده رو و معابر عمومی موجب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمونه ای دیگر از بی قانونی در باشت؛ پیاده رو یا ارث پدری!+تصویر

نمونه ای دیگر از بی قانونی در باشت؛ پیاده رو یا ارث پدری!+تصویر