مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 16:202023-10-07اقتصادي

اختصاص 5 میلیارد تومان برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری مروست


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری مروست مبلغ پنج میلیارد تومان از محل حقوق دولتی معادن اختصاص یافت.

- احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: مجتمع فرهنگی هنری شهرستان مروست از جمله طرح های نیمه تمام حوزه فرهنگ و هنر در استان یزد است که فرآیند احداث آن از 10 سال پیش در این شهرستان شروع شده است.

وی با اشاره به اهمیت رویکرد دولت سیزدهم در بحث توسعه فضاهای فرهنگی هنری، گفت: با پیگیری های انجام شده، در سال گذشته طی دو مرحله سه میلیارد و 300 میلیون تومان از محل اعتبارات خسارت بهره برداری معادن به تکمیل این طرح تخصیص داده شده بود و امروز بعد از پیشرفت 80 درصدی پروژه، مبلغ پنج میلیارد تومان از سوی استانداری برای تداوم تکمیل این زیرساخت فرهنگی و هنری اختصاص یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد توجه به حوزه فرهنگ را نشان از توسعه یافتگی مدیریت منابع دانست و بیان کرد : تحقق اهداف عالی به همراهی مستمر و هدفمند تمام عناصر مدیریتی و اجرایی نیاز دارد و در این زمینه خواهان توجه جدی تر مدیران استان هستیم.

عابدی خاطرنشان کرد: مجتمع فرهنگی و هنری مروست در زمینی به متراژ هشت هزار مترمربع با زیربنای دو هزار و 265 مترمربع در حال اجرا است و این مجتمع شامل سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 5 میلیارد تومان برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری مروست

اختصاص 5 میلیارد تومان برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری مروست