مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 21:102023-10-14بين الملل

تنگی معیشت مردم غزه به خاطر محاصره 17 سال رژیم صهیونیستی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رژیم صهیونیستی که از سال 2006 مردم غزه رادر معرض محاصره ظالمانه خود قرار داده امروز هم ضمن بمباران خانه هایشان و قطع کردن آب، - رژیم صهیونیستی تا هشتمین روز تجاوز نظامی خود به نوار غزه 6 هزار بمب بر سر مردمی ریخته که طی 17 سال اخیر آن ها را با محاصره ظالمانه تحت فشار شدید معیشتی قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رژیم صهیونیستی که از سال 2006 مردم غزه رادر معرض محاصره ظالمانه خود قرار داده امروز هم ضمن بمباران خانه هایشان و قطع کردن آب، برق و سوخت و کمک ها به روی آن ها به مرحله گرسنگی دادن هم کشانده است.

از ابتدای محاصره غزه در 17 سال پیش تاکنون اشغالگران به یک سری اقدامات از جمله بستن گذرگاه های تجاری و محدود کردن ورود کالا ها و مواد مصرفی، علاوه بر بسیاری از مواد اولیه تولید مایحتاج مردم این منطقه، متوسل شدند.

محاصره رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه نرخ فقر، بیکاری و ناامنی غذایی را در این منطقه که مساحت آن از 365 کیلومتر مربع تجاوز نمی کند افزایش داده و به سطح بی سابقه ای رسانده است که با واقعیت معیشتی و اقتصادی جمعیتی که در منطقه جغرافیایی بیش از 365 کیلومتر مربع زندگی می کنند، سازگار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنگی معیشت مردم غزه به خاطر محاصره 17 سال رژیم صهیونیستی

تنگی معیشت مردم غزه به خاطر محاصره 17 سال رژیم صهیونیستی