مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 22:352023-09-30فناوري

اینترنت رایگان دانش آموزی ترفند کلاهبرداران سایبری


سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی روز شنبه افزود: یکی از شگردهای مُجرمان سایبری برای نفوذ به حریم خصوصی کاربران و سرقت اطلاعات بانکی آنان، انتشار لینک های جعلی(فیشینگ) در قالب ارائه بسته اینترنت رایگان در شبکه های اجتماعی است.

- سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی روز شنبه افزود: یکی از شگردهای مُجرمان سایبری برای نفوذ به حریم خصوصی کاربران و سرقت اطلاعات بانکی آنان، انتشار لینک های جعلی(فیشینگ) در قالب ارائه بسته اینترنت رایگان در شبکه های اجتماعی است.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات(فتا) فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: کلاهبرداران سایبری با ارسال لینک جعلی به بهانه ارائه بسته اینترنت رایگان ویژه دانش آموزان، با دسترسی به اطلاعات حساب بانکی افراد، اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب مالباختگان می کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان، سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی روز شنبه افزود: یکی از شگردهای مُجرمان سایبری برای نفوذ به حریم خصوصی کاربران و سرقت اطلاعات بانکی آنان، انتشار لینک های جعلی(فیشینگ) در قالب ارائه بسته اینترنت رایگان در شبکه های اجتماعی است.

  وی اظهار داشت: لینک معرفی شده، دانش آموزان را به یک درگاه بانکی جعلی هدایت و پس از دریافت اطلاعات بانکی آنان، اقدام به برداشت وجه از حساب کاربران به صورت غیرمجاز می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت رایگان دانش آموزی ترفند کلاهبرداران سایبری

اینترنت رایگان دانش آموزی ترفند کلاهبرداران سایبری