مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:102023-10-07سياسي

آقا تهرانی: شاهد مشارکت حداکثری در انتخابات خواهیم بود


رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه اکثریت مردم کسانی هستند که انقلاب را درک می کنند و دارای بصیرت واقعی هستند، افزود: این ملت دوست و دشمن را میشناسند و مشارکت خوبی در انتخابات پیش رو خواهند داشت.

-  حجت الاسلام و المسلمین، مرتضی آقا تهرانی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانا در مورد پیش بینی از میزان مشارکت در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی، گفت: در  اسفند ماه انتخابات خوبی خواهیم داشت.

ما با طی گذشت چهل سال فراز و نشیب و تحمل همه سختی ها که مردم و مسولین نیز همیشه شاهد آن بوده اند، اما استقبال همیشگی مردم را در انتخابات داشتیم و در آینده نیز انتخابات پر شوری خواهیم داشت.

وی با بیان حضور همیشگی مردم در انتخابات، تصریح کرد: با وجود مشکلات زیاد، جنگ تحمیلی، تحریم ها و فشارهای دشمن که هیچ وقت تعطیل نشده، همیشگی بوده و الان هم است، مردم پای صندوق های رای حضور داشته و خواهند داشت.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، افزود: عده زیادی از مردم نسبت به انتخابات و آینده کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران احساس مسئولیت کرده و از دل و جان آن را پاس داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقا تهرانی: شاهد مشارکت حداکثری در انتخابات خواهیم بود

آقا تهرانی: شاهد مشارکت حداکثری در انتخابات خواهیم بود