مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 11:152023-10-09اقتصادي

صدور بیش از 1500 پروانه بار ترافیکی در البرز


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: در شش ماهه نخست امسال یک هزار و 531 فقره پروانه عبور بارهای ترافیکی در استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد رشد داشته است.

- ایسنا/البرز معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: در شش ماهه نخست امسال یک هزار و 531 فقره پروانه عبور بارهای ترافیکی در استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد رشد داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میثم قدمی روز دوشنبه 17 مهرماه با اشاره به اینکه تمامی محموله های عبوری از سطح محورهای مواصلاتی باید از لحاظ حجم و وزن مطابق با مقررات حمل و نقل بار در راه ها باشند، اظهار کرد: بارهای ترافیکی محموله هایی هستند که از نظر ابعاد و وزن بیشتر از استانداردهای حمل بار در راه ها هستند به همین دلیل برای عبور از جاده ها باید پروانه عبور بگیرند.

وی افزود: تعیین سرعت، زمان تردد، مسیر عبوری مجاز و خودروی اسکورت از جمله الزاماتی است که حامل محموله های ترافیکی موظف به رعایت آن است.

این مسئول با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال یک هزار و 531 فقره پروانه عبور بارهای ترافیکی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز صادر شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 1500 پروانه بار ترافیکی در البرز

صدور بیش از 1500 پروانه بار ترافیکی در البرز