مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-21حوادث

دستگیری شکارچیان و کشف 2 لاشه کل وحشی در آرادان


فرمانده انتظامی شهرستان آرادان از دستگیری شکارچیان غیرمجاز و کشف 2 رأس لاشه کل وحشی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آرادان، محمد صدفی، فرمانده انتظامی شهرستان آرادان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اعلام اخباری مبنی بر فعالیت شکارچیان غیرمجاز در منطقه شکارممنوع خنار، طی هماهنگی به عمل آمده با نیروهای محیط زیست شهرستان آرادان و فعال سازی منابع و مخبران، گشت مشترک محیط زیست شهرستان و مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آرادان راه اندازی و وارد عمل شد.

وی ادامه داد: با رصد اطلاعاتی پلیس و گشت زنی های هدفمند در منطقه شکارممنوع و روستاهای اطراف، مأموران انتظامی به یک دستگاه خودروی پیکان وانت مشکوک شدند و با زیر نظر قرار دادن سوژه و بررسی شبانه روزی آن مشخص شد، سه نفر شکارچی غیرمجاز با وسیله نقلیه به انباری در یکی از روستاهای آرادان رفت و آمد داشته و لاشه حیوانات را در آنجا نگهداری می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آرادان بیان کرد: هر سه متهم در یک عملیات منسجم دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنها لاشه 2 رأس کل وحشی کشف و ضبط شد.

صدفی افزود: هر سه متهم در مواجه با ادله و مستندات پلیس لب به اعتراف گشودند و به شکار غیرمجاز اقرار کردند، به همین علت پرونده مقدماتی تشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شکارچیان و کشف 2 لاشه کل وحشی در آرادان

دستگیری شکارچیان و کشف 2 لاشه کل وحشی در آرادان