مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 21:402023-10-03اقتصادي

وزیر اقتصاد: با انضباط مالی استقراض از بانک مرکزی را پایان دادیم


وزیر اقتصاد با بیان اینکه با تلاش مستمر توانستیم روند غلط استقراض از بانک مرکزی را پایان دهیم، گفت: این کار بزرگ و اساسی را فقط از طریق ایجاد انضباط در حساب های دولت و شرکت های دولتی انجام دادیم.

- سید احسان خاندوزی در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی که عصر امروز در حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد با بیان اینکه در بخش خزانه به فضل خدا توانستیم بند ناف دولت را از استقراض از بانک مرکزی قطع کنیم، اظهار کرد: این کار بزرگ و اساسی را فقط از طریق ایجاد انضباط در حساب های دولت و شرکت های دولتی انجام دادیم.

 وی افزود: همچنین از طریق مولدسازی دارایی های بلااستفاده دولت نیز اقداماتی انجام شد و در هر استان پروژه های عمرانی از این طریق اجرا شد و این شاه بیت اقدامات دولت در این بخش بود که تا الان با موفقیت انجام شده است.

 وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه در حوزه مالیات هم دو محور اصلی را در این دو سال دنبال کرده ایم افزود: محور اول کاهش ارتباط ممیز و مؤدی بود که در دستور کار قرار گرفت و موفق شدیم با هوشمندسازی بخش زیادی از فرایند مالیاتی را غیرحضوری کنیم و محور دوم تمرکز بر فرارهای مالیاتی بود که از گروه های زیادی که اصلاً مالیات پرداخت نمی کردند مالیات دریافت شد و از سال 1400 به بعد به اندازه دوبرابر مؤدیان مالیاتی که قبل از آن وجود داشتند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد: با انضباط مالی استقراض از بانک مرکزی را پایان دادیم

وزیر اقتصاد: با انضباط مالی استقراض از بانک مرکزی را پایان دادیم