مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 14:102023-10-13حوادث

محور مواصلاتی جنوب شرق کشور باز است/ کاهش شعاع دید در جاده ها


علی رضایی رییس پلیس راه استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، گفت: علیرغم وقوع شدید پدیده ریزگرد ها و گرد و غبار در استان کرمان، - رییس پلیس راه استان کرمان گفت: علیرغم وقوع شدید پدیده ریزگرد ها و گرد و غبار در استان کرمان، در حال حاضر محور مواصلاتی جنوب شرق کشور که شهرستان های بم و فهرج را به استان سیستان و بلوچستان متصل می کند، باز است و تردد در آن اگر چه با کاهش شعاع دید مواجه است، جریان دارد.

علی رضایی رییس پلیس راه استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، گفت: علیرغم وقوع شدید پدیده ریزگرد ها و گرد و غبار در استان کرمان، در حال حاضر محور مواصلاتی جنوب شرق کشور که شهرستان های بم و فهرج را به استان سیستان و بلوچستان متصل می کند، باز است و تردد در آن اگر چه با کاهش شعاع دید مواجه است، جریان دارد.

او افزود: همچنین کلیه جاده ها و محور های مواصلاتی استان کرمان، خصوصا در مسیر های خروجی استان کرمان به استان های یزد و خراسان جنوبی باز است و تردد در آن ها با رعایت اصول ایمنی به دلیل کاهش شعاع دید، در حال انجام است.

وی از مردم خواست با توجه به پدیده ریزگرد ها و کاهش دید، هنگام تردد های جاده ای کلیه اصول و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمایند و با سرعت مطمئنه رانندگی نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور مواصلاتی جنوب شرق کشور باز است/ کاهش شعاع دید در جاده ها

محور مواصلاتی جنوب شرق کشور باز است/ کاهش شعاع دید در جاده ها