مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 19:462023-10-09بين الملل

دعوت نجباء برای تظاهرات میلیونی در بغداد در حمایت از فلسطین


جنبش مقاومت اسلامی نجباء از مردم عراق خواست تا روز جمعه برای شرکت در تجمع میلیونی در حمایت از فلسطین در شهر بغداد حضور یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجَباء در پیامی ضمن دعوت از مردم عراق برای شرکت در راهپیمایی میلیونی حمایت از فلسطین، بار دیگر به رژیم صهیونیستی و حامیانش در خصوص گسترش دامنه درگیری هشدار داد.

شیخ اکرم الکعبی گفت: بار دیگر به دولت های پشتیبان اسراییل گوشزد می کنیم که اگر در صدد گسترش دامنه جنگ باشید، با حماسه حیدری مقاومت مواجه خواهید شد .

در ادامه این پیام آمده است: از همه برادران و عزیزان دعوت می کنیم که در تظاهرات میلیونی روز جمعه مشارکت کنند و با احترام به درخواست برگزارکنندگان مراسم، فقط پرچم های عراق و فلسطین را به اهتزاز درآورند.

خدا به شما جزای خیر دهد .

او افزود: بار دیگر تأکید می کنیم که در صورت گسترش دایره جنگ توسط رژیم صهیونیستی، پهپادها و موشک های مقاومت حماسه ای حیدری خواهند آفرید و هرگونه دخالت آمریکای شرور یا هر کشور دیگری علیه ملت فلسطین، با پاسخ نظامی سخت روبه رو خواهد شد .

شیخ اکرم الکعبی، روز گذشته نیز در بیانیه ای گفته بود: اسراییل متجاوز و حامی اش آمریکا و همچنین اذناب آمریکا بدانند که ادامه تجاوز با پاسخ نظامی ما مواجه می شود؛ پاسخی که دوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت نجباء برای تظاهرات میلیونی در بغداد در حمایت از فلسطین

دعوت نجباء برای تظاهرات میلیونی در بغداد در حمایت از فلسطین