مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 21:202023-10-15سياسي

صاحبان تریبون و رسانه راهکارهای خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور ارائه دهند


تمامی کسانی که در سطح این شهرستان جزء متنفذین، اثرگذاران و صاحب تریبون و رسانه هستند، راهکارهای عملی و اجرایی خود را برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات ارائه دهند.

- ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر گفت: تمامی کسانی که در سطح این شهرستان جزء متنفذین، اثرگذاران و صاحب تریبون و رسانه هستند، راهکارهای عملی و اجرایی خود را برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات ارائه دهند.

سلمان اسماعیلی یکشنبه، 23 مهر در نشست کمیته مشارکت های مردمی انتخابات شهرستان ملایر، با تأکید بر اهمیت انتخابات پیش رو اظهار کرد: با توجه به ورود بی سابقه دشمنان در انتخابات پیش رو، اهمیت این انتخابات به اندازه ای است که رهبر معظم انقلاب از 15 فروردین امسال چراغ انتخابات را روشن کردند که طی 30 و 40 سال گذشته بی سابقه بود.

فرماندار ویژه ملایر مطرح کرد: با توجه به اینکه مردم انقلابی و ولایت مدار شهرستان ملایر در تمامی صحنه ها حضور داشتند و دوستدار نظام، انقلاب و دولت هستند، بار دیگر حضور پرشوری در انتخابات خواهند داشت و مشارکت عمومی و حداکثری خود را به نمایش می گذارند.

اسماعیلی بر لزوم ارائه راهکار های عملی و اجرایی برای افزایش مشارکت و حضور پرشور مردم در انتخابات اشاره و تأکید کرد: تمامی ظرفیت های این شهرستان باید در راستای مشارکت حداکثری مردم بسیج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحبان تریبون و رسانه راهکارهای خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور ارائه دهند

صاحبان تریبون و رسانه راهکارهای خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور ارائه دهند