مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 20:402023-10-21ورزشي

تصویب حق پخش مسابقات ورزشی از صدا و سیما در مجلس


نمایندگان مجلس، حق پخش از سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یکی از مولفه های مهم حمایت از ورزش حرفه ای کشور در مجلس تصویب کردند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا، در نشست علنی نوبت عصر کاری امروز (شنبه، 29 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه، با ماده 78 لایحه مذکور با 166 رأی موافق، 8 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع از مجموع 194 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

طبق ماده 78 لایحه برنامه هفتم توسعه، به منظور توسعه ورزش های همگانی و قهرمانی، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مکلف است با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان، آیین نامه نحوه تعیین میزان حق پخش تلویزیونی مسابقات ورزشی و چگونگی تأمین و تسهیم آن بین ذینفعان را با لحاظ کیفیت و کمیت مسابقات و تعداد مخاطبان ظرف شش ماه پس از لازم الاجرا شدن این قانون تهیه نموده و به تصویب هیأت وزیران برساند.

تبصره یک- وزارت ورزش و جوانان با همکاری فدراسیون هایی که لیگ حرفه ای دارند؛ مکلفند به منظور ارتقای سلامت اقتصادی، نظام پایش مالی و پیشرفت سرمایه گذاری پایدار در باشگاه ها، آیین نامه مالی بازی جوانمردانه را تهیه نموده و حداکثر ظرف شش ماه به تصویب مجمع عمومی فدراسیون های مربوطه برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب حق پخش مسابقات ورزشی از صدا و سیما در مجلس

تصویب حق پخش مسابقات ورزشی از صدا و سیما در مجلس