مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-10اقتصادي

قراردادهای طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان از مرز 20 هزار واحد فراتر رفت


استاندار سیستان و بلوچستان از انعقاد قرارداد 20 هزار و 418 هزار واحد مسکونی از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی در هشتمین جلسه شورای مسکن این استان در سالجاری اظهار کرد: تاکنون 37 هزار و 155 متقاضی دریافت تسهیلات نهضت ملی مسکن در نقاط شهری و روستایی به بانک های عامل استان معرفی شدند که انعقاد قرارداد 20 هزار و 418 نفر منعقد و 2056 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه تمامی دستگاه های مرتبط از جمله بانک ها به طرح نهضت ملی مسکن گفت: هیچ مانعی نباید بر سر راه اعطای تسهیلات بانکی در اجرای این طرح در استان باشد و مسئولان بانک ها باید همه تلاش خود را برای رفع این موانع انجام دهند.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مدیران تمامی بانک ها اعم از دولتی و خصوصی باید به وظایف خود در طرح نهضت ملی مسکن توجه کنند، خاطر نشان کرد: مدیران استانی نیز باید این مهم را در اولویت قرار داده و به وظایف خود در این حوزه عمل نمایند.

کرمی ادامه داد: بانک ها باید ارتباط دوسویه ای به نفع مردم و استان داشته باشند، بانکی که سرمایه های مردم را جمع و تنها به مرکز بفرستند؛ گره ای از مشکلات مردم باز نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قراردادهای طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان از مرز 20 هزار واحد فراتر رفت

قراردادهای طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان از مرز 20 هزار واحد فراتر رفت