مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 19:452023-10-10سياسي

ورود بازرسی استان اردبیل به تکمیل پایاب سدخداآفرین و مشکلات سبلان پارچه


مدیرکل بازرسی استان اردبیل از ورود بازرسی استان به وضعیت پایاب سدخداآفرین و عدم تکمیل و همچنین وضعیت پرداخت مطالبات گندم کاران و هم چنین مشکلات سبلان پارچه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در اردبیل، علی رمضان پور عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز تاسیس سازمان بازرسی کل کشور، اظهار کرد: عدم تکمیل پایاب سدخداآفرین علی رغم پیشرفت 97 درصدی پروژه قابل قبول نبوده و در این زمینه بازرسی ورود پیدا کرده که پیگیر و خواستار رفع مشکل هستیم.

وی با اشاره به بررسی آخرین وضعیت سبلان پارچه افزود: پیگیر پرداخت مطالبات به حق گندم کاران استان اردبیل هستیم و هم چنین بازرسی، وضعیت سبلان پارچه که تنها با 20 درصد ظرفیت مشغول فعالیت است را در دستور کار خود قرار داده است.

تنش آبی در سطح استان اردبیل به مرحله بحران رسیده است رمضان پور به تنش آبی در استان اشاره کرد و گفت: تنش آبی در سطح استان اردبیل به مرحله بحران رسیده است که در صورتی که اقدام موثری صورت نگیرد چند سال آتی، دشت مُغان نیز همانند دشت اردبیل جزو دشت های ممنوعه خواهد شد.

مدیرکل بازرسی استان اردبیل در ادامه به وضعیت نامطلوب بیمارستان ها و کمبود تخت های بیمارستانی اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه پیگیر و خواستار اتمام هرچه سریع تر بیمارستان هزار تخت خوابی شهر اردبیل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بازرسی استان اردبیل به تکمیل پایاب سدخداآفرین و مشکلات سبلان پارچه

ورود بازرسی استان اردبیل به تکمیل پایاب سدخداآفرین و مشکلات سبلان پارچه