مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-02سياسي

بانوی اول رمز حمله به چیست؟


مسئله بانوی اول به جای دعواهای سیاسی یک فرصت برای تبیین نگاه جمهوری اسلامی به جایگاه زن در جامعه است که متأسفانه برخی خودآگاه یا ناخودآگاه با مسائل حاشیه ای آن را فراموش می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، توضیحات همسر رییس جمهور درباره عنوان بانوی اول این روزها فرصتی را برای حاشیه سازی علیه دولت و شخص رییس جمهور ایجاد کرده است.

دو طیف داخلی نسبت به سخنان اخیر همسر رییس جمهور واکنش نشان دادند؛ طیف اول جریان انقلاب و حامی دولت بودند که دلسوزانه انتقاداتی را نسبت به مفهوم بانوی اول در جمهوری اسلامی مطرح کردند؛ اما طیف دوم جریان های سیاسی مخالف دولت همانند اصلاح طلبان و دولت روحانی بودند که تلاش کردند ضمن حمله به دولت و شخص رییس جمهور و همسرشان، دیدگاه های سکولار و غرب گرایانه خود نسبت به موضوع زن را ترویج کنند.

ماجرای توضیحات جمیله علم الهدی درباره بانوی اول چه بود؟ سرکار خانم جمیله علم الهدی که تا پیش از ریاست جمهوری همسرش، شخصیتی علمی و حقوقی مستقل هم داشتند و کماکان این شخصیت علمی را هم حفظ کرده اند.

در همایش جشنواره بین المللی رسانه خورشید که در مشهد مقدس برگزار شد، در واکنش به اظهارنظری که ایشان را بانوی اول کشور معرفی می کرد، توضیحاتی ارائه دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی اول رمز حمله به چیست؟

بانوی اول رمز حمله به چیست؟