مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 09:402023-10-17ورزشي

واکنش چمران به حریم تهران


رییس شورای شهر تهران در خصوص حریم تهران و مشکلات پیش آمده توضیحاتی ارائه کرد.

- مهدی چمران در حاشیه جلسه علنی امروز 25 مهر 1402 در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قرار است امروز آقای امانی عضو شورای شهر گزارشی از منطقه 19 ارائه کند گفت: امروز در خصوص بهای خدمات مراکز ورزشی هم اصلاحاتی پیشنهاد شده است.

وی با تأکید بر این موضوع که در 4 تا 5 جلسه گذشته فرصت نکردیم به موضوعات باغات بپردازیم گفت: امروز وقت بیشتری را برای این موضوع صرف خواهیم کرد.

چمران در ادامه در پاسخ به این پرسش که چرا در روزهای بارانی پلیس چراغ های راهنمایی و رانندگی را دستکاری کرده و بعضا برخی از چراغ ها حدود 10 دقیقه زمان داده می وشد گفت: ما برنامه های توصیه ای در این زمینه داریم اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی چراغ ها را می بندند به خاطر باران نیست وقتی باران می بارد روش رانندگی تغییر می کند و همین امر در حجم ترافیک تأثیرگذار است و قطعا میزان ترافیک بیشتر می شود.

وی ادامه داد: پلیس هم مجبور به دستکاری در سیستم های هوشمند راهنمایی و رانندگی می شود البته صحبت هایی در این زمینه صورت گرفته تا نظم بیشتری وجود داشته باشد ما هم از مردم خ اوهش می کنیم در روزهای بارانی که شرایط رانندگی متفاوت است با دقت بیشتری رانندگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش چمران به حریم تهران

واکنش چمران به حریم تهران