مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 15:352023-09-30سياسي

تحلیل هشتگ انگلیسی «مسیح علینژاد دلال خون است»


در پی درج هشتگ «من_وکالتم_را_پس_ میگیرم» هشتگی با عنوان انگلیسی «MasihAlinejad_blood_dealer» در هفته نخست مهرماه علیه مصی علینژاد ترند شده که عمده گردانندگان آن سلطنت طلبان هستند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: نخستین بار کاربری با نام مسافری از لی لی پوت که خود را از حامیان پهلوی نامیده، ساعت 4 بعدازظهرِ 30 شهریورماه، هشتگی با عنوان MasihAlinejad_blood_dealer در توییتر منتشر کرد که گویا قرار بود سرمنشا پویشی فراگیر علیه مسیح علینژاد، فعال سیاسی ضد نظام باشد؛ هشتگی که در هفته نخست مهرماه تقریبا هر روز در توییتر فارسی از ترندهای نخست بود و همچنان انتشار آن ادامه دارد.

داده کاوی و تحلیل توییت های منتشر شده درباره این هشتگ که مشروح آن در گزارش زیر آمده نشان می دهد هشتگ انگلیسی مسیح علینژاد کاسب خون است به طور ویژه از سوی طرفداران پهلوی و در واکنش و یا به انحراف بردن هشتگ وکالتم_را_پس_ میگیرم ترند و فراگیر شده است.

در گزارش زیر که یافته های آن براساس سامانه پایشگر شبکه های اجتماعی در بازه زمانی 30 شهریورماه تا 8 مهرماه استخراج شده، درباره روند کمی و کیفی این هشتگ، فعالیت کنندگان اصلی آن و محتوا و مضامین مهم آن تحلیل شد.

چند کاربر در این کارزار شرکت و چه میزان محتوا منتشر شد؟ در بازه زمانی یک هفته ای انتشار این هشتگ 30 هزار و 384 توییت از سوی ساما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل هشتگ انگلیسی «مسیح علینژاد دلال خون است»

تحلیل هشتگ انگلیسی «مسیح علینژاد دلال خون است»