مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-10اقتصادي

واحدهای صنعتی پر مصرف به فکر سوخت جایگزین باشند


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی پر مصرف، از هم اکنون به فکر ذخیره سازی سوخت و استفاده از سوخت جایگزین باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسین محمدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان امروز در جمع مدیران شرکت گاز اظهار کرد: با توجه به شناسایی واحدهای صنعتی پرمصرف توسط شرکت گاز استان، این واحدها باید هر چه سریعتر نسبت به تامین سوخت جایگزین خود برنامه ریزی کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان با اشاره به اینکه پیک مصرف سوخت گاز طبیعی در استان زنجان در ماه های دی و بهمن است، افزود: واحدهای صنعتی با مدیریت صحیح و ذخیره سازی به موقع سوخت جایگزین برای روزهای اوج مصرف، نگران تعطیلی واحدهای تولیدی خود نباشند.

وی با تاکید بر تامین سوخت پایدار برای مشترکان گاز طبیعی به ویژه مصرف کنندگان خانگی افزود: اصلی ترین مصرف کنندگان گاز طبیعی مشترکان خانگی هستند که با رعایت صحیح مصرف می توانند در تامین گاز پایدار در زمستان موثر باشند.

محمدی استفاده از سوخت جایگزین برای مدارس را نیز مهم ارزیابی کرد و افزود: با توجه به اینکه در سال گذشته به خاطر افت سطح فشار گاز در کشور، چند روز مدارس استان با تعطیلی مواجه شدند، امسال باید قبل از فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنعتی پر مصرف به فکر سوخت جایگزین باشند

واحدهای صنعتی پر مصرف به فکر سوخت جایگزین باشند