مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-16فرهنگي

ترویج سبک زندگی اسلامی در جشنواره ملی «چهل چراغ رضوی»


معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: پنجمین جشنواره ملی «چهل چراغ رضوی» با محوریت احادیث رضوی در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی برگزار می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: پنجمین جشنواره ملی چهل چراغ رضوی با محوریت احادیث رضوی در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی برگزار می شود.

حمید صمدی در گفت وگو با ایسنا در خصوص این جشنواره ملی اظهار کرد: پنجمین دوره جشنواره چهل چراغ رضوی به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری خراسان رضوی و دفتر نمایندگی کانون های مساجد شهرستان سبزوار با محوریت حفظ احادیث رضوی برنامه ریزی شده و در حال اجراست.

وی افزود: فراخوان دوره پنجم این جشنواره با نگاه متفاوت و دسترسی راحت عموم مردم به احادیث، طراحی و در این راستا از سوی مؤسسه قرآن و عترت صراط نور سبزوار یک نرم افزار موبایلی تهیه شد که این نرم افزار دارای بخش آزمون است و علاقه مندان به شرکت در این مسابقه در این آزمون ها شرکت کردند تا نمره حد نصاب را کسب کنند.

صمدی با اشاره به اینکه این جشنواره نیز به همت اعضای کانون های مساجد راه اندازی شده است، تصریح کرد: نرم افزار موبایلی که برای این موضوع طراحی شده، حاوی 40 حدیث از عالم آل محمد(ص)، حضرت امام رضا(ع) است که علاقه مندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج سبک زندگی اسلامی در جشنواره ملی «چهل چراغ رضوی»

ترویج سبک زندگی اسلامی در جشنواره ملی «چهل چراغ رضوی»