مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 14:412023-10-10اقتصادي

خودروی ملی پوشان فوتبال وارد گمرک بوشهر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، علی سلیمانی مدیرکل گمرک بوشهر ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: گمرک انرژی پارس یکی از فعال ترین گمرکات استان در موضوع صادرات است و با بیش از 85 درصد صادرات کالاهای غیر نفتی در استان یکی از شاخص ترین گمرکات کشور محسوب می شود.

وی با اشاره به افزوده شدن برخی رویه ها در گمرکات استان افزود: به جهت افزایش رونق کسب و کار در استان با پیگیری های صورت گرفته برای کنگان و دیر ترانزیت خارجی مبدأ و مقصد و برای گناوه ترانزیت خارجی مقصد گرفته شده است.

سلیمانی با بیان اینکه هم اکنون اشتغال زایی خوبی در موضوع ترانزیت در استان به وجود آمده گفت: جای خالی لوازم جانبی موبایل و موبایل در گمرک منطقه یک اقتصادی بوشهر احساس می شد که تلاش می شود این گمرک واردات این کالاها را به جهت رونق اقتصادی داشته باشد.

این مقام مسؤول با اشاره به صدور مجوز واردات خودرو از گمرک بندر دیر عنوان کرد: هم اکنون چهار گمرک بوشهر، گناوه، کنگان و دیر دارای مجوز ترخیص خودرو در استان هستند و در دیر علاوه بر این مجوز، مجوز پسته صادراتی، دستگاه ایکس ری و سگ موادیاب قرار داده شده است.

سلیمانی با اشاره به اینکه استان بوشهر مقام اول پرورش میگو در کشور را دارد اظهار کرد: حدود 11 میلیون دلار در 6 ماهه نخست امسال صادرات میگو داشتیم که از ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروی ملی پوشان فوتبال وارد گمرک بوشهر شد

خودروی ملی پوشان فوتبال وارد گمرک بوشهر شد