مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 11:552023-09-30اقتصادي

کرمانشاه؛ یک شمال در غرب ایران


کرمانشاه استانی با جاذبه های گردشگری متنوع  است که از این جاذبه ها، روستاهایی با معماری خاص و اصیل و طبیعتی بکر و چشم نواز می توان نام برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از بخش های مهم صنعت گردشگری در دنیای امروزی، گرشگری روستایی است که گفته می شود حدود 10 درصد از سهم گردشگری در سراسر جهان را به خود اختصاص داده است.

هرچه که زمان به پیش می رود، گردشگری روستایی هم بیشتر مورد توجه و اقبال مردم قرار می گیرد، چرا که هر روز پیچیدگی های زندگی انسان ها بیشتر و بیشتر می شود و انسان هایی که آرامش خود را در میان شلوغی زندگی مدرن امروزی گم کرده اند، بدنبال راهی برای گذراندن ساعتی آرام به دور از دغدغه ها و دود و دم زندگی شهری هستند و چه فضایی بهتر و دلچسب تر از یک روستای دنج و خوش آب و هوا.

پیاده روی صبحگاهی در میان طبیعت سرسبز، ماهیگیری، اسب سواری، لذت دوشیدن شیر گاوها و گوسفندها، جمع کردن تخم مرغ و انجام کارهای کشاورزی تنها بخشی از تجربه های لذت بخشی است که یک گردشگر می تواند آن را در روستاها لمس کند.

معمولا روستاهایی که دارای چشم اندازهای زیبایی هستند، مردم آنها آداب و رسوم اصیل خود را حفظ کرده اند و معماری قدیمی روستاها همچنان پابرجا مانده، بیشتر از سایر روستاها گردشگران را به سوی خود جذب می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه؛ یک شمال در غرب ایران

کرمانشاه؛ یک شمال در غرب ایران