مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-02اقتصادي

85 میلیارد تومان برای ثبت جهانی هگمتانه صرف شد


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از تدوین طرح جامع راهبردی گردشکری همدان و هزینه کرد 85 میلیارد تومان برای ثبت جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی همدان طی 6 ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محسن معصوم علیزاده ظهر امروز در هفتمین نشست شهراندیشی مرکز پژوهش های شورای شهر همدان با موضوع ثبت جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی همدان اظهار کرد: اقدامات ثبت جهانی هگمتانه دو بخش داشت شامل هماهنگی با وزارت میراث فرهنگی و اعلام استانداردهای مورد نظر یونسکو و تامین اعتبارات انجام کار که باید از وزارتخانه و استان پیگیری می شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بخش مهمی از اعتبارات در استان تامین شد گفت: احصاء وضعیت و تشکیل شورای راهبرد ثبت جهانی با ریاست استاندار و ابلاغ وظایف به دستگاه ها کار را در حوزه ثبت جهانی خوب پیش برد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با اشاره به اینکه باید برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت را در ورود ارزیابان و جذب اعتبارات تعریف می کردیم گفت: قدم به قدم کار را پیش بردیم و یکصد اثر تاریخی در صد هکتار تعریف شده بود ضمن اینکه باید تمام موانع در این راستا رفع می شد.

وی از هزینه 85 میلیارد تومانی در حوزه ثبت جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی همدان طی 6 ماه اخیر خبر داد و گفت: عملک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 میلیارد تومان برای ثبت جهانی هگمتانه صرف شد

85 میلیارد تومان برای ثبت جهانی هگمتانه صرف شد