مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 09:502023-10-05سياسي

توسعه فعالیت های شیلاتی در بوموسی با راه اندازی کارخانه تولید یخ و مجتمع برودتی


مدیر کل شیلات هرمزگان در پی رسانه ای شدن برخی گلایه ها از بی توجهی به ظرفیت های شیلاتی جزیره بوموسی به عنوان یکی از مهم ترین جزایر کشورمان در خلیج فارس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، برنامه پایش هفته گذشته در جریان گفت و گو با سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و نیز در قالب گزارشات مختلف مردمی از این جزایر، گلایه هایی را نسبت به بی توجهی به مزیت ارزنده این جزیره در زمینه شیلات را مطرح کرد.

در همین راستا، مدیرکل شیلات هرمزگان به همراه مدیرکل دفتر هماهنگی امورتوسعه جزایر هرمزگان و با حضور فرماندار شهرستان ابوموسی از ظرفیت های های شیلاتی شهرستان ابوموسی بازدید کردند.

مسعود بارانی با بیان اینکه شهرستان ابوموسی با بهره مندی از ظرفیت های صید، صنایع شیلاتی و آبزی پروری یکی از شهرستان های مهم استان در حوزه شیلات است تصریح کرد: این شهرستان با برخورداری از حدود 80 فروند شناور صیادی سالانه حدود هزار و 800 تُن صید انواع آبزیان دارد.

وی برنامه ریزی برای سرمایه گذاری در حوزه آبزی پروری و پرورش ماهی در قفس و دعوت از سرمایه گذاران فعال در این حوزه، پیگیری ساخت رمپ و پارکینگ قایق های صیادی با همکاری فرمانداری شهرستان ابوموسی، اداره بندر و دریانوردی و شهرداری ابوموسی، اصلاح و بازسازی اسکله صیادی شناورهای دیزلی شامل نصب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فعالیت های شیلاتی در بوموسی با راه اندازی کارخانه تولید یخ و مجتمع برودتی

توسعه فعالیت های شیلاتی در بوموسی با راه اندازی کارخانه تولید یخ و مجتمع برودتی