مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-02سياسي

ثبت 6 وقف جدید در آستانه اشرفیه


رییس اداره اوقاف آستانه اشرفیه از ثبت شش وقف جدید در سامانه اوقاف شهرستان خبر داد و گفت: وقف 12 باب مغازه برای حوزه علمیه برادران آستانه اشرفیه و همچنین وقف یک هزار و 520 زمین کشاورزی با نیت ایتام و امور قرآنی و عزاداری اباعبداله الحسین(ع) از جمله این موقوفات هستند.

- ایسنا/گیلان رییس اداره اوقاف آستانه اشرفیه از ثبت شش وقف جدید در سامانه اوقاف شهرستان خبر داد و گفت: وقف 12 باب مغازه برای حوزه علمیه برادران آستانه اشرفیه و همچنین وقف یک هزار و 520 زمین کشاورزی با نیت ایتام و امور قرآنی و عزاداری اباعبداله الحسین(ع) از جمله این موقوفات هستند.

حجت الاسلام عباس خوبرو امروز در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت فرارسیدن هفته وقف با تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: وقف سنت حسنه ای است که نه تنها در دین اسلام بلکه در سایر ادیان نیز وجود دارد و مصادیق آن را می توان کلیساهای بندرانزلی و رشت عنوان کرد که به عنوان موقوفه در سیستم سامانه اوقاف به ثبت رسیده اند.

وی با اشاره به عملکرد یک ساله اوقاف آستانه اشرفیه، افزود: تعداد موقوفات ثبت شده در سیستم سامانه اوقاف 154 موقوفه با یک هزار و 186 رقبه، 162 مسجد که 118 مسجد در آستانه اشرفیه و 45 مسجد در بندر کیاشهر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 6 وقف جدید در آستانه اشرفیه

ثبت 6 وقف جدید در آستانه اشرفیه