مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 20:052023-10-19بين الملل

یک مرکز اسلامی سرشناس: شهرک نشینان صهیونیستِ سرزمین اشغالی غیرنظامی نیستند


مرکز بین المللی فتوای الازهر تاکید کرد: «همه شهرک نشینان در فلسطین در دسته بندی غیرنظامیان جای ندارند و همگی یا پیشتر سرباز بوده و یا خواهند بود چرا که آنها پس از سن 18 سالگی برای مدت حداقل 3 سال در ارتش خدمت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، شفقنا به نقل از آرتی نوشت: الازهر در صفحه فیس بوک خود نوشت: دسته بندی غیرنظامیان بر شهرک نشینان صهیونیست سرزمین اشغالی صدق نمی کند، بلکه آنها اشغالگران سرزمین فلسطین، غاصبان حقوق و به انحراف کشیده شدگان از صراط مستقیم هستند که توسط پیامبران تجسم یافته است.

آنها متجاوزان به شهر تاریخی بیت المقدس و میراث اسلامی و مسیحی موجود در آن هستند.

الازهر افزود: عملیات کنونی مقاومت حلقه جدیدی در زنجیره مبارزه مردم فلسطین با تروریسم رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی و بخش کوچکی از پاسخ به تجاوزات شنیع و تاریخی آنها به مقدسات، سرزمین و مردم فلسطین با زبان زوری است که صهیونیست ها چیزی غیر از آن را نمی فهمند.

در ادامه آمده است: ملت فلسطین برای مدت طولانی از تروریسم عامدانه، ظلم سیستماتیک، آوارگی اجباری، انقیاد و نابودی بی رحمانه به دست یک رژیم اشغالگر رنج برده است، این قدرت اشغالگر با وقاحت قوانین بین المللی را زیر پا می گذارد و اصول انسانی را نادیده می گیرد در حالی که همه این اقدامات مورد حمایت جهانی قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مرکز اسلامی سرشناس: شهرک نشینان صهیونیستِ سرزمین اشغالی غیرنظامی نیستند

یک مرکز اسلامی سرشناس: شهرک نشینان صهیونیستِ سرزمین اشغالی غیرنظامی نیستند